Середа, 24.04.2024, 23:32

МЕНЮ РОЗДІЛІВ

       Меню сайту
    Погода/Валюта
GISMETEO: Погода по г.Обухов


 Зміни у системі персоніфікованого обліку з 01 січня 2011 року у питаннях та відповідях

Який орган забезпечуватиме облік відомостей по застрахованим особам для усіх видів соціального страхування?

            Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" обов'язки по забезпеченню збору єдиного внеску, ведення обліку надходжень від його сплати та здійснення контролю за сплатою єдиного внеску, формування та ведення Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, здійснення заходів щодо забезпечення доступу до даних цього реєстру покладено на Пенсійний фонд України.

             Що таке Державний реєстр загальнообов'язкового державного соціального страхування?

            Державний реєстр загальнообов'язкового державного соціального страхування – організаційно-технічна система, призначена для накопичення, зберігання та використання інформації про збір та ведення обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, його платників та застрахованих осіб, що складається з реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб. Він створюється для забезпечення: ведення обліку платників і застрахованих осіб у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування та їх ідентифікації; накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про сплату платниками єдиного внеску та про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування; нарахування та обліку виплат за окремими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Реєстр страхувальників - автоматизований банк відомостей, створений для ведення обліку платників єдиного внеску - страхувальників. Реєстр застрахованих осіб - автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.

Базою для Державного реєстру є існуюча система персоніфікованого обліку відомостей Пенсійного фонду, яка промислово експлуатується понад 11 років.

             З яких джерел надходитиме інформація до Державного реєстру?

            Джерелами формування Державного реєстру є відомості, що надходять до Пенсійного фонду від: державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; платників єдиного внеску; застрахованих осіб; фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування; державних органів реєстрації актів цивільного стану; органів державної податкової служби; органів державної статистики; державної служби зайнятості; інших підприємств, установ, організацій та військових частин; органів Державного казначейства України; територіальних органів Пенсійного фонду за результатами перевірок платників єдиного внеску; інших джерел, передбачених законодавством.

             Яким чином фонди соціального страхування зможуть користуватися даними Державного реєстру?

            Між Пенсійним фондом, що веде Державний реєстр, та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування буде здійснюватися обмін інформацією на безоплатній основі в порядку, встановленому Пенсійним фондом за погодженням з даними фондами. Такий обмін планується проводити на рівні центральних апаратів фондів.

             Хто буде подавати відомості про застрахованих осіб?

Персоніфіковані відомості про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію) застрахованих осіб, на яку нараховано й з якої сплачено страхові внески, та інші відомості подаються до Пенсійного фонду роботодавцями, підприємствами, установами, організаціями, військовими частинами та органами, які виплачують грошове забезпечення, допомогу та компенсацію відповідно до законодавства. Відомості про фізичних осіб - підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, подаються безпосередньо зазначеними особами. Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування затверджено постановою правління ПФУ від 08.10.2010 р. №22-2, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.11.2010 №1014/18309 й набирає чинності з 01 січня 2011 року.

             Де й протягом якого часу зберігатимуться відомості про застрахованих осіб?

            Персональна облікова картка застрахованої особи зберігатиметься в Пенсійному  фонді  протягом  усього  життя  особи,  а  після  її смерті - протягом 75 років на паперових та/або електронних  носіях. Захист  інформації   Державного   реєстру   забезпечуватиметься шляхом: додержання вимог   щодо   захисту   інформації,  встановлених відповідно до цього Закону та інших актів законодавства; використання засобів  обчислювальної   техніки,   програмного забезпечення,  засобів зв'язку та інших засобів,  які відповідають установленим вимогам щодо захисту інформації; здійснення контролю за станом роботи щодо захисту інформації. Контроль за  додержанням  вимог  щодо  захисту  інформації Державного  реєстру  здійснюється  центральним  органом виконавчої влади у сфері інформації. Інформація з Державного реєстру може бути використана з додержанням вимог статті 23 Закону України "Про інформацію" виключно для потреб, визначених цим Законом та законами з окремих видів загальнообов'язкового державного соціального страхування.

УПФУ © 2024
Розклад роботи

Понеділок-четверг з 8-00 до 17-00
П`ятниця з 08-00 до 15-45
перерва з 12-15 до 13-00
Субота, неділя - вихідні дні
Графік прийому

Відділ призначення пенсій та відділ з виплати пенсій:
м. Обухів: четверг з 8-00 до 17-00
м. Українка: вівторок з 8-00 до 17-00

      Друзі сайту



Пошук
РОЗРОБНИК, АДМІНІСТРАТОР ВЕБ-САЙТУ:    ЛИТВИНЕНКО ВОЛОДИМИР
Конструктор сайтів - uCoz