Четвер, 25.04.2024, 22:12

МЕНЮ РОЗДІЛІВ

       Меню сайту
    Погода/Валюта
GISMETEO: Погода по г.Обухов


 Основи
      Пенсійний фонд України зробив ще один крок назустріч страхувальникам, надаючи у відповідності до чинного законодавства України можливість подання звітності в електронному вигляді з використанням електронно цифрового підпису ЕЦП. Нова форма взаємовідносин дозволяє значно економити робочий час, як страхувальників, так і працівників Пенсійного фонду.
      Скорочення часу на підготовку звітів страхувальником та їх обробку спеціалістами Пенсійного фонду особливо важливе у зв'язку із запровадженням Накопичувальної системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування. Основою накопичувальної системи є своєчасне надходження персоніфікованої інформації про перераховані кошти. Тобто, йдеться про запровадження щомісячної звітності у системі персоніфікованого обліку. 
      Сьогодні ми приймаємо звіти до системи персоніфікованого обліку від страхувальників, які мають більше 5 найманих працівників, на електронних носіях. Але при цьому з обов’язковим наданням паперового оригіналу. Обов’язковим елементом такої схеми є візуальний контроль на співпадання електронного варіанту з паперовим. Оригінальним є саме паперовий документ.
       В системі подання звітів в електронній формі оригіналом є електронний документ, що надійшов від страхувальника. Цей звіт після проведення відповідних контролів безпосередньо заноситься у базу даних. В даному випадку спеціаліст не має права вносити в базу жодних правок. Це буде рівноцінним внесенню правок в паперовий документ.
      Порядок подання звітів в Пенсійний фонд України в електронній формі (далі - Порядок) був затверджений постановою Правління Пенсійного фонду України від 19.04.2007 № 7-7 і зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.04.2007 під № 436/13703. Порядок визначає загальні принципи організації інформаційного обміну і участь страхувальника в цьому процесі.
     Подання страхувальниками звітів в електронній формі здійснюється за ініціативою страхувальника у відповідності до вимог Порядку та чинного законодавства України. Звіт в електронній формі є електронним документом і повинен відповідати вимогам Закону України „Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003р. № 851-IV.
   Електронний документ в системі подання електронних звітів, поданий відповідно до Порядку, згідно з законодавством є оригіналом, має юридичну силу, повинен зберігатися та може використовуватися як доказ в суді або під час розгляду спорів у досудовому порядку.
    Страхувальник, який виявив бажання подавати електронні звіти, листом довільної форми інформує про це управління Пенсійного фонду України в районі, де він зареєстрований як платник страхових внесків. Для формування електронних звітів страхувальник повинен мати:
    - вихід в Інтернет;
    - спеціалізоване програмне забезпечення для формування звітів;
    - програмне забезпечення для накладення ЕЦП та криптографічного захисту інформації;  
    - дійсні посилені сертифікати відкритих ключів ЕЦП, сформовані акредитованим центром сертифікації для посадових осіб страхувальника, які мають право підпису звітів.

   
УПФУ © 2024
Розклад роботи

Понеділок-четверг з 8-00 до 17-00
П`ятниця з 08-00 до 15-45
перерва з 12-15 до 13-00
Субота, неділя - вихідні дні
Графік прийому

Відділ призначення пенсій та відділ з виплати пенсій:
м. Обухів: четверг з 8-00 до 17-00
м. Українка: вівторок з 8-00 до 17-00

      Друзі сайту



Пошук
РОЗРОБНИК, АДМІНІСТРАТОР ВЕБ-САЙТУ:    ЛИТВИНЕНКО ВОЛОДИМИР
Конструктор сайтів - uCoz